/A képen a móri kormányablak – fotó: Nagy Pál/
Ügyintézés Fejér vármegyében az igazgatási szünete ideje alatt, 2024. december 30. és 2025. január 1. között:
Az igazgatási szünetben a Fejér vármegyei Kormányhivatal az alábbi kormányablak ügyintézési lehetőségeket biztosítja.
Fejér vármegyében a Székesfehérvár, dr. Koch László utca 4/B. alatt lévő kormányablak tart nyitva.
Az alábbi ügytípusokban lesz lehetőség ügyintézésre:
- Személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély);
- Lakcím ügyintézés;
- DÁP regisztráció;
- NEK regisztráció;
- Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;
- TAJ kártya másodlat kiadása.
Lakcím ügyintézés, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés és TAJ kártya másodlat ügytípusok esetében a Központi Okmányirodában nem lesz lehetőség az ügyintézésre.
Az azonnali (24 órán belül) eljárás keretében igényelt útlevelek átvételére kizárólag a Központi Okmányirodában lesz lehetőség.
Székesfehérvár, dr. Koch László utca 4/B. | 2024. december 30-31-én: 8:00-12:00
Telefon: +36-22/795-337 |
Forrás: kormanyhivatalok.hu
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium közleménye:
Intézze el ügyeit még az igazgatási szünet előtt a kormányablakokban!
A két ünnep között korlátozottan tartanak nyitva a kormányablakok és a kormányhivatali ügyfélszolgálatok, ezért javasolt az előre tervezhető ügyeket december 23-áig elintézni.
A munkanap-áthelyezések és az igazgatási szünet miatt december 30-án és 31-én országszerte 22 kormányablak fogadja az ügyfeleket 8 és 12 óra között.
E napokon 18 vármegyeszékhelyen egy-egy, a fővárosban három, Pest vármegyében pedig a Dunakeszi kormányablakban lesz ügyfélfogadás.
December 30-án és 31-én a személyi okmányokkal és a lakcímmel kapcsolatos ügyintézés mellett a Digitális Állampolgárság regisztráció, a diákigazolvány (NEK), TAJ kártya és Európai Egészségbiztosítási kártya igénylés intézhető a kormányzati ügyfélszolgálatokon.
A két ünnep között a Központi Okmányirodában (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.) csak személyazonosító okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére lesz lehetőség.
A kormányhivatali műszaki vizsgaállomásokon és a földhivatalokban is szünetel a félfogadás, utóbbiak január 3-án fogadnak először ügyfeleket.
A kormány- és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, de az online beérkezett kérelmek és a folyamatban lévő eljárások határidejébe ez az időszak nem számít bele.
A nyitva tartó ügyfélszolgálatokról a kormányhivatalok honlapján tájékozódhatnak.
Forrás: MTI
Írj Te először kommentet "Kormányablak ügyintézés a téli szünetben"