Kormányablak ügyintézés a téli szünetben

Népszerű ajánlatok

/A képen a móri kormányablak – fotó: Nagy Pál/

Ügyintézés Fejér vármegyében az igazgatási szünete ideje alatt, 2024. december 30. és 2025. január 1. között:

Az igazgatási szünetben a Fejér vármegyei Kormányhivatal az alábbi kormányablak ügyintézési lehetőségeket biztosítja.

Fejér vármegyében a Székesfehérvár, dr. Koch László utca 4/B. alatt lévő kormányablak tart nyitva.

Az alábbi ügytípusokban lesz lehetőség ügyintézésre:

  • Személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézés (személyi igazolvány, útlevél, vezetői engedély);
  • Lakcím ügyintézés;
  • DÁP regisztráció;
  • NEK regisztráció;
  • Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;
  • TAJ kártya másodlat kiadása.

Lakcím ügyintézés, Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés és TAJ kártya másodlat ügytípusok esetében a Központi Okmányirodában nem lesz lehetőség az ügyintézésre.

Az azonnali (24 órán belül) eljárás keretében igényelt útlevelek átvételére kizárólag a Központi Okmányirodában lesz lehetőség.

Székesfehérvár, dr. Koch László utca 4/B. 2024. december 30-31-én: 8:00-12:00

Telefon: +36-22/795-337

Email: kormanyablak-2.szekesfehervar@fejer.gov.hu

Forrás: kormanyhivatalok.hu

A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium közleménye:

Intézze el ügyeit még az igazgatási szünet előtt a kormányablakokban!

A két ünnep között korlátozottan tartanak nyitva a kormányablakok és a kormányhivatali ügyfélszolgálatok, ezért javasolt az előre tervezhető ügyeket december 23-áig elintézni.

A munkanap-áthelyezések és az igazgatási szünet miatt december 30-án és 31-én országszerte 22 kormányablak fogadja az ügyfeleket 8 és 12 óra között.

E napokon 18 vármegyeszékhelyen egy-egy, a fővárosban három, Pest vármegyében pedig a Dunakeszi kormányablakban lesz ügyfélfogadás.

December 30-án és 31-én a személyi okmányokkal és a lakcímmel kapcsolatos ügyintézés mellett a Digitális Állampolgárság regisztráció, a diákigazolvány (NEK), TAJ kártya és Európai Egészségbiztosítási kártya igénylés intézhető a kormányzati ügyfélszolgálatokon.

A két ünnep között a Központi Okmányirodában (1133 Budapest, Visegrádi utca 110-112.) csak személyazonosító okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére lesz lehetőség.

A kormányhivatali műszaki vizsgaállomásokon és a földhivatalokban is szünetel a félfogadás, utóbbiak január 3-án fogadnak először ügyfeleket.

A kormány- és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, de az online beérkezett kérelmek és a folyamatban lévő eljárások határidejébe ez az időszak nem számít bele.

A nyitva tartó ügyfélszolgálatokról a kormányhivatalok honlapján tájékozódhatnak.

Forrás: MTI

Írj Te először kommentet "Kormányablak ügyintézés a téli szünetben"

Írj kommentet

Az e-mail címed nem kerül publikálásra


*