/Fotó: Nagy Pál/
A város honlapján jelent meg az alábbi pályázati felhívás, amely az új piac/vásárcsarnok, városközpont területével kapcsolatos, annak területén lévő üzlet-, illetve irodahelyiségeket érinti – idézzük:
„Mór Városi Önkormányzat Képviselő-testülete nevében – 32/2015. (VIII.31.) Ök. rendelet (továbbiakban: Rendelet) 5. § (1) bekezdésben kapott felhatalmazás alapján – az Önkormányzat tulajdonát képező alábbi ingatlan/ok (nem lakáscélú helyiségek) vonatkozásában MÓR-HOLDING Kft. pályázatot ír ki, és nyilvános versenytárgyalás keretében bérbe adja:
1./ Mór 2570/1 helyrajzi szám alatt lévő /Vásárcsarnok 2-es üzlet/ ingatlan:
Épület: Terület m2 induló (kikiáltási) ára üzemeltetési költség
2570/1 hrsz. 42,97 20.000,-Ft/m2/év + Áfa 300,-Ft/m2 + Áfa
2./ Mór 2570/1 helyrajzi szám alatt lévő /Emelet 1-es iroda/ ingatlan:
Épület: Terület m2 induló (kikiáltási) ára üzemeltetési költség
2570/1 hrsz. 121,90 20.000,-Ft/m2/év + Áfa 300,-Ft/m2 + Áfa
3./ Mór 2570/1 helyrajzi szám alatt lévő /Emelet 2-es iroda/ ingatlan:
Épület: Terület m2 induló (kikiáltási) ára üzemeltetési költség
2570/1 hrsz. 61,74 20.000,-Ft/m2/év + Áfa 300,-Ft/m2 + Áfa
4./ Mór 2570/1 helyrajzi szám alatt lévő /Emelet 3-as iroda/ ingatlan:
Épület: Terület m2 induló (kikiáltási) ára üzemeltetési költség
2570/1 hrsz. 140,42 20.000,-Ft/m2/év + Áfa 300,-Ft/m2 + Áfa
5./ Mór 2570/1 helyrajzi szám alatt lévő /Emelet 4-es iroda/ ingatlan:
Épület: Terület m2 induló (kikiáltási) ára üzemeltetési költség
2570/1 hrsz. 60,43 20.000,-Ft/m2/év + Áfa 300,-Ft/m2 + Áfa
Pályázati feltételek:
1./ Vásárcsarnok 2-es üzlet:
– Az üzlet húsáru üzlet rendeltetésre kerül meghirdetésre. Amennyiben erre a célra nincs jelentkező, úgy a pályázat más alapvető élelmiszer kiskereskedelmi funkció céljára kerül a későbbiekben meghirdetésre.
– Élelmiszer-feldolgozó funkció nem lehetséges.
– Az üzlet egységen átalakítás nem végezhető, a pályázat benyújtásánál figyelembe kell venni és igazodni kell az egység helyiségkialakításához és felszereltségéhez.
2./ Emelet 1-es iroda; 3./ Emelet 2-es iroda; 4./ Emelet 3-as iroda; 5./ Emelet 4-es iroda:
– Az iroda egységekre egységenként vagy egy vállalkozás vagy több egymáshoz igazodó tevékenységi körű vállalkozás csoportja pályázhat.
– Az épület létesítésére vonatkozó pályázati felhívás előírása alapján nem támogatott rendeltetések (többek között a lakáscélú, turisztika, szálláshely szolgáltatás, bizonyos kulturális, vallási helyszín, stb.) nem pályázhatók. A rendeltetés megfelelőségére vonatkozóan a pályázó egyeztetést kérhet a benyújtás előtt.
– Az iroda egységeken átalakítás nem végezhető, a pályázat benyújtásánál figyelembe kell venni és igazodni kell az egységek helyiségkialakításához és felszereltségéhez.
A pályázatot (a jelentkezési és nyilatkozati lapot kitöltve, aláírva, valamint az ajánlati biztosíték befizetéséről szóló igazolást, vagy annak másolatát, kizárólag gazdálkodó szervezet esetén szükséges a 30 napnál nem régebbi cégkivonat, valamint eredeti aláírási címpéldány) jelzés nélküli borítékban 2024. április 3. (szerda) 15:00 óráig a MÓR-HOLDING Kft. ügyfélszolgálati irodájában (Mór, Dózsa Gy. u. 22/A.) kell leadni. Az ajánlati biztosítékot – mely a nem lakáscélú helyiség két havi bérleti díja – 2024. április 3. (szerda) 15.00 óráig kell megfizetni a MÓR-HOLDING Kft. pénztárában (Mór, Dózsa Gy. u. 22/A.).
Az érvénytelen pályázatot benyújtó és a sikertelen pályázók részére a befizetett ajánlati biztosíték visszafizetésre kerül.
A bérleti jog elnyerésére benyújtott pályázatokat a versenytárgyalás előtt – a borítékok bontását követően a – a bíráló bizottság ellenőrzi, több jelentkező esetén, a Rendelet 5. § (7) bekezdés alapján versenytárgyalás lefolytatására kerül sor. A versenytárgyalás során a bérleti díj mértéke 300,-Ft/m2/év+Áfa összeggel emelkedik, és az a pályázó nyeri el a bérleti jogot (öt éves időtartamra), aki a legmagasabb bérleti díjra tesz ajánlatot.
A versenytárgyalás 2024. április 8. (hétfő) 8:00 órakor a MÓRI POLGÁRMESTERI HIVATAL KISTERMÉBEN (Mór, Szent István tér 6.)
kerül lebonyolításra.
A nyertes pályázóval a bérleményüzemeltető MÓR-HOLDING Kft. öt éves időtartamra határozott idejű bérleti szerződést köt.
A Rendelet 9. § (1) bekezdése alapján a nyertes pályázónak a bérleti szerződést legkésőbb a pályázati eljárást követő tizenötödik napig, azaz 2024. április 23. napjáig meg kell kötnie, továbbá az ingatlant az üzemeltetőtől át kell vennie, mely esetben a nyertes által befizetett ajánlati biztosíték visszafizetésre kerül. Ellenkező esetben az eljárás eredménytelenné válik és a nyertes által befizetett ajánlati biztosíték a kiíró szervet illeti meg.
A Rendelet 12. § (1) bekezdése alapján a bérleti szerződés megkötésekor két havi bérleti díjnak megfelelő összegű óvadékot kell megfizetni.
A pályázati felhívás dokumentumai a MÓR-HOLDING Kft. ügyfélszolgálati irodájában átvehetők ügyfélfogadási napokon: Hétfő, Kedd, Csütörtök 8:00-11:00 és 13:00-16:00, Szerda 8:00-19:00. A pályázati felhívással kapcsolatos egyéb információt személyesen vagy ügyfélfogadási időben az alábbi telefonszámon lehet kérni: 22/796-920.
A pályázaton az a magánszemély vagy gazdálkodó szervezet vehet részt, aki ajánlatát az előírt tartalommal és határidőben benyújtja, és igazolja a jelen felhívásban meghatározott kéthavi bérleti díjnak megfelelő ajánlati biztosíték megfizetését.
Vállalkozás esetén a pályázati felhívás dokumentumaihoz csatolni szükséges:
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat másolatát
- egyéni vállalkozói igazolást
- aláírási címpéldányt
A bérlemények megtekintése ügyfélfogadási napokon Hétfő, Kedd, Csütörtök 8:00-11:00 és 13:00-16:00, Szerda 8:00-19:00 között – a 22/796-920-as telefonszámon – előzetes egyeztetést követően történik.”
Mór, 2024. 03. 18.
Békési László
ügyvezető
Forrás: mor.hu
Írj Te először kommentet "Bérbeadó üzlet- és irodahelyiségek Móron"