/Fotó:Nagy Pál/
Az alábbi pályázati kiírás jelent meg Mór Város honlapján – idézzük:
„Móri Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
adóiroda-vezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Móri Polgármesteri Hivatal, 8060 Mór, Szent István tér 6.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- a Móri Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában az Adóirodát érintő feladatok irányítása, a munkavégzés módjának meghatározása, a munka végrehajtásának ellenőrzése
- az iroda feladatkörét érintő helyi rendeletekkel, módosításokkal kapcsolatos előterjesztések előkészítésének koordinálása, és az azokat tárgyaló bizottsági és képviselő-testületi üléseken való részvétel
- az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
- az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyzői utasításnak megfelelően
- jogszabályváltozások figyelemmel kisérése, teljes körű jogi segítségnyújtás az iroda munkatársainak az ellátandó feladatokhoz
- adóvégrehajtási és ellenőrzési tevékenység irányítása
- a méltányossági, fizetési könnyítési kérelmekkel kapcsolatos döntések előkészítése
- az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedéves, féléves, év végi zárások elkészítése, adatszolgáltatások teljesítése
- a Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítése
Az irányítása alá tartozó személyek száma: 4
Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a Móri Polgármesteri Hivatal Közszolgálati Szabályzatának a rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, jogi szakképzettség
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
A kiválasztásnál előnyt jelent:
- közigazgatási területen szerzett szakmai tapasztalat
- 1-3 év vezetői tapasztalat
- ASP adószakrendszer ismerete
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal
- iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló okiratok fénymásolata
- három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel igazolja, hogy büntetlen előéletű és nem áll a Kttv. 39. § (1) bekezdése szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, valamint nem áll foglalkozástól vagy tevékenységtől eltiltás hatálya alatt
- nyilatkozat, hogy a pályázó vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatását
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn, és nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható
A munkakör betöltésének időpontja: a pályázatok elbírálását követően azonnal
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. szeptember 28.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Taba Nikoletta aljegyző nyújt a 22/560-823-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- postai úton: Móri Polgármesteri Hivatal 8060 Mór, Szent István tér 6. – a borítékon kérjük feltüntetni: „adóiroda-vezető”,
- elektronikus úton: Dr. Taba Nikoletta aljegyző részére a morph@mor.hu e-mail címen keresztül,
- személyesen: Dr. Taba Nikoletta aljegyző – 8060 Mór, Szent István tér 6.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázatot Mór Város Aljegyzője bírálja el. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2020. október 9. ”
Forrás:mor.hu
Írj Te először kommentet "Munkatársat keres a Polgármesteri Hivatal"