Változik a személyes ügyfélfogadás a Fejérvíz Zrt. móri ügyfélszolgálatán is

Népszerű ajánlatok

/Fotó: Nagy Pál/

A Fejérvíz Zrt. az alábbi közleményt adta ki honlapján – változtatás nélkül közöljük:

Személyes ügyfélszolgálat elérhetőségének változása

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2021.11.08-tól csak időpontfoglalást követően fogadjuk ügyfeleinket! Kérjük, hogy csak előzetes időpontfoglalást követően keressék fel személyesen ügyfélszolgálatainkat!

Kérjük, hogy az Ön által foglalt időpontra pontosan érkezzen, és az ügyféltér előtt kijelölt helyen várakozzon míg munkatársunk szólítja Önt, vagy az előző ügyfél távozik.

Székesfehérvári ügyfélszolgálataink esetében kérjük, húzzon sorszámot, és a kijelölt helyen várja meg, míg az ügyfélhívón megjelenik az Ön sorszáma.
Kérjük, lehetőség szerint kísérő nélkül, egyedül intézze ügyét!

Munkatársaink és az Ön védelmében az ügyintézés ideje alatt az ügyféltérben a szájmaszk viselete kötelező!
Az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ablaknál működik az ügyfélfogadás! Kérjük, használják a kihelyezett, érintésmentes kézfertőtlenítőket.

Amennyiben Ön nem előzetesen foglalt időpontra érkezik, sajnos nem tudjuk fogadni, kérjük, hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat, vagy foglaljon időpontot!!

Elektronikus időpontfoglalásra honlapunkon keresztül, vagy telefonos ügyfélszolgálatainkon időpontegyeztetéssel is van lehetőség. Székesfehérvár kapcsán ide, Bicske, Ercsi, Szabadbattyán, Mór, Sárbogárd vonatkozásában pedig ide kattintva tekintheti meg elérhetőségeinket.

SZÉKESFEHÉRVÁRON

ügyintézés munkanapokon, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 730-1430, szerdai napokon 730-2000 óra között történik.

BICSKEI, ERCSI, SZABADBATTYÁNI, MÓRI ÉS SÁRBOGÁRDI

ügyfélszolgálatainkon a személyes ügyintézés csak előzetes időpontfoglalással, keddi napokon  730-1430 -ig, szerdai napokon 730-1800 óra között lehetséges.

Telefonos ügyintézés ezeken az ügyfélszolgálatokon hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken  730-1430-ig, szerdai naponok 730-1800 óráig.

Kérjük, vegye igénybe elektronikus ügyfélszolgálatunkat, ahol a legtöbb ügytípust otthonról, online vagy telefonon is elintézheti.

Ügyfélszolgálataink telefonos elérhetőségein, vagy e-mailben is lehetőség van a legtöbb ügytípus ügyintézésére.
Honlapunk: www.fejerviz.hu

E-mail címünk: ugyfelszolgalat@fejerviz.hu

Köszönjük megértésüket!

 

Forrás: fejerviz.hu

Írj Te először kommentet "Változik a személyes ügyfélfogadás a Fejérvíz Zrt. móri ügyfélszolgálatán is"

Írj kommentet

Az e-mail címed nem kerül publikálásra


*